Nové logo "Škoda" bylo upraveno...
Automobilka Škoda překvapila na jarním autosalonu v Ženevě novým logem, respektive dvěmi designerskými podobami. Barevným na propagační materiály a stříbrno-černým na samotné vozy Škoda. Již několik dnů po premiéře se na obě snesla vlna kritiky především z řad grafiků a designerů. Nyní se v tichosti objevuje logo lehce poupravené. Mladoboleslavská značka v interním časopise Škoda Mobil ohodnotila změnu slovy „výraznější vizuální dojem“ a píše o lepší použitelnosti na tmavém pozadí, což je opravdu tak. Barva loga i okřídlený šíp zůstaly zachovány. Nové je silnější orámování šípu, tmavší je i vnitřek kruhu. Zde si je můžeme porovnat.
Nově upravené „nové“ logo se na oficiálních materiálech objevilo 1. července. Od patnáctého července se používá i ve všech reklamních formách. Logo vychází z nové podoby zveřejněné počátkem března letošního roku. Druhá varianta nového loga (na auto) se objevila na konceptu VISION D, vystaveném v Ženevě a Brně. Uvidíme zda i tahle podoba dozná nových datailů. Na všech modelech vozů Škoda se zcela nové logo objeví od ledna příštího roku.
Foto: Škoda a redakce